Firemní design
Jeden z cílů firemní grafiky je podpořit srozumitelnost nabízených produktů a služeb. Nicméně hlavním posláním je především jasně identifikovat značku dané společnosti. Děje se tak pomocí barev, loga a dalších charakteristických znaků, které se používají napříč celkovou online i offline marketingovou komunikací (použití prvků na webu, tiskovinách, fotografiích a dalších prezentačních materiálech). Díky tomu se vytváří asociace k dané firmě, což ovlivňuje konkrétní pocity v mozku zákazníka.
S čím vám pomůžeme
- webdesign a prototypy webů
- tvorba vizuální firemní identity
- návrhy tiskovin od vizitek po billboard
- tvorba logotypů
- obalový design
- tvorba ikon a vizuálních schémat
- bannery pro offline i online propagaci
František Burda
Odborný garant tématu
– grafik od roku 2003
– bohaté zkušenosti z řady firem i z podnikání
– návrhy webů a prototypů od nuly až do spuštění
– řešení vizuálního stylu firem nebo redesign
– návrhy tiskovin, obalů a předtisková kontrola
Mohlo by vás zajímat
Leadershipové karty
Leadershipové karty jsou analytický nástroj pro lídry, majitele firem, HR a interní lektory. Jsou velmi srozumitelné, mají hravou metodiku a atraktivní design. Karty pochází z dílny Beáty Holé (Court of Moravia). Jsme certifikovanými lektory. Více o kartách
Online diagnostika
AON je světový poskytovatel online diagnostiky a řešení pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Své služby nabízí ve více než 70 zemích světa a 40 jazycích. Pomocí nástrojů cut-e/AON je každoročně hodnoceno několik milionů osob, díky čemuž využíváme zkušenosti z testování velkého množství osob.
Business snídaně Sharane
Business snídaně Sharane pořádáme již několik let. Cílem setkávání je sdílení zkušeností z praxe v různých oblastech. Součástí snídaně je vždy uvedení do tématu formou stručné prezentace, na kterou navazuje moderovaná diskuze a vzájemné sdílení zkušeností. Přehled aktuálních akcí.