Interní komunikace
Součástí firemní marketingové komunikace by neměla být jen komunikace směrem k zákazníkům a klientům, ale také ke svým zaměstnancům. Lidé jsou totiž nejdůležitější součástí celé firmy a je potřeba, aby věděli, co se ve firmě děje a rozuměli společnému sdílení vizí, cílů a hodnot celé firmy. Pro mnoho zaměstnanců je také velmi důležité, aby věděli, jak sami mohou přispět k plnění firemních cílů. Správná komunikace posiluje zaměstnaneckou sounáležitost a respektování změn, kterými firma v průběhu času prochází.
S čím vám pomůžeme
- pochopit potřeby zaměstnanců
- definovat si cíle komunikace
- nastavit komunikační strategii
- vybrat vhodné nástroje interní komunikace (online, offline)
- nastavit hodnocení a zpětnou vazbu
Eva Havelková
Odborný garant tématu
– marketingová konzultantka od roku 2012
– vedení a koordinace projektů od návrhu až po realizaci
– definice značky (brandu), komunikační strategie
– tvorba www, tiskovin, online marketing, copywriting
– strategie reklamních kampaní
Šárka Chládková
Odborný garant tématu
– individuální a týmový rozvoj
– manažerský rozvoj, leadership, HRBP
– psychometrie, AC/DC, interní komunikace
– vedení seminářů, workshopů
– koučink, mentoring | LinkedIn profil
Mohlo by vás zajímat
Leadershipové karty
Leadershipové karty jsou analytický nástroj pro lídry, majitele firem, HR a interní lektory. Jsou velmi srozumitelné, mají hravou metodiku a atraktivní design. Karty pochází z dílny Beáty Holé (Court of Moravia). Jsme certifikovanými lektory. Více o kartách
Online diagnostika
AON je světový poskytovatel online diagnostiky a řešení pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Své služby nabízí ve více než 70 zemích světa a 40 jazycích. Pomocí nástrojů cut-e/AON je každoročně hodnoceno několik milionů osob, díky čemuž využíváme zkušenosti z testování velkého množství osob.
Business snídaně Sharane
Business snídaně Sharane pořádáme již několik let. Cílem setkávání je sdílení zkušeností z praxe v různých oblastech. Součástí snídaně je vždy uvedení do tématu formou stručné prezentace, na kterou navazuje moderovaná diskuze a vzájemné sdílení zkušeností. Přehled aktuálních akcí.